ПЛАН роботи соціального педагога на 2024-2025 н.р.
ПЛАН
роботи соціального педагога
КЗ «Самійлівський ліцей»
Тимофієнко Олени Миколаївни
на 2024 /2025 навчальний рік
Вступ
Соціальний педагог у своїй діяльності керується низкою нормативних документів, що регулюють його роботу. Основні з них:
Конституція України – головний закон країни, який закріплює основні права та свободи громадян.
Закон України "Про освіту" – визначає основні положення освітньої діяльності, права та обов’язки учасників освітнього процесу, зокрема соціальних педагогів.
Закон України "Про охорону дитинства" – регулює питання захисту прав та інтересів дітей.
Закон України . «Про запобігання та протидію домашньому насильству».
Закон України "Про соціальні послуги" – визначає порядок надання соціальних послуг, що включають діяльність соціальних педагогів.
Етичний кодекс соціального педагога – містить норми та принципи етичної поведінки фахівців у сфері соціальної педагогіки.
Накази та методичні рекомендації Міністерства освіти і науки України – регламентують конкретні аспекти роботи соціального педагога, зокрема щодо ведення документації, планування роботи, організації соціальної та виховної роботи.
- Наказу МОН №509 від 22 травня 2018 р. «Положення про психологічну службу у системі освіти України»;
- Лист МОН від 21.08.2023 №1/12492-23 "Про пріоритетні напрями роботи психологічної служби у системі освіти у 2023/2024 навчальному році"
- Лист МОН №1/13007-24 від 22.07.2024 “Про методичні рекомендації щодо соціалізації та інтеграції дітей внутрішньо переміщених осіб у громадах”
- Лист МОН від 18.04.2023 № 1/5449-23 “Щодо проведення в закладах освіти правопросвітницьких заходів до Міжнародного дня протидії булінгу (День боротьби з цькуванням)”
- Лист МОН від 04.04.2022 № 1/3872-22 «Про методичні рекомендації «Перша психологічна допомога. Алгоритм дій»
- Лист МОН від 14.08.2020 № 1/9-436 “Про створення безпечного освітнього середовища в закладі освіти та попередження і протидії булінгу (цькуванню)”
- Лист МОН від 27.06.2019 № 1/9-414 «Деякі питання щодо створення у 2020-2021 н.р. безпечного освітнього середовища, формування в дітей та учнівської молоді ціннісних життєвих навичок»;
- Лист МОН від 18.05.2018 № 1/11-5480 «Методичні рекомендації щодо запобігання та протидії насильству»;
- Лист МОН від 24.07.2019 №1/9-477 «Про типову документацію працівників психологічної служби у системі освіти України»;
- Наказ МОН №864 від 28.12.2006 «Про планування діяльності та ведення документації соціальним педагогом у роботі з дітьми-інвалідами у системі Міністерства освіти України».
Планування роботи соціально-психологічної служби здійснюється на підставі таких документів і принципів:
- Аналізу соціально-психологічного стану учнівського колективу – визначення проблемних питань, потреб та ризиків, з якими стикаються учні, для подальшого планування роботи.
- Законодавчих актів України – зокрема, Законів України "Про освіту", "Про охорону дитинства", "Про соціальні послуги" та інших нормативно-правових актів, що регламентують діяльність соціально-психологічної служби.
- Стратегічних завдань освітнього закладу – урахування цілей та завдань, визначених адміністрацією навчального закладу.
- Методичних рекомендацій Міністерства освіти і науки України – це включає стандарти, рекомендації та накази щодо роботи соціально-психологічної служби в навчальних закладах.
- Етичного кодексу соціального педагога та психолога – принципи етики та професійної поведінки, які мають бути відображені в плануванні діяльності.
- Річного плану роботи навчального закладу – робота соціально-психологічної служби інтегрується в загальний план діяльності закладу освіти.
- Запитів від учасників освітнього процесу – врахування звернень від учнів, батьків, вчителів, а також адміністрації закладу щодо надання допомоги або підтримки.
- Результатів попередньої діяльності – аналіз результативності заходів, проведених раніше, для коригування плану роботи на новий період.
Вирішення соціально-педагогічних проблему 2023/2024 навчальному році здійснювалась за основними напрямками :
1. Діагностична робота
- Проведення соціально-психологічних діагностик для виявлення проблемних зон у класних колективах.
- Спостереження за поведінкою учнів для виявлення дітей, що потребують особливої уваги (діти з девіантною поведінкою, діти з сімей, що перебувають у складних життєвих обставинах, тощо).
- Співпраця з класними керівниками для обговорення виявлених проблем і розробки стратегій підтримки.
2. Профілактична робота
- Організація та проведення бесід і лекцій на теми, що стосуються здорового способу життя, профілактики правопорушень, наркотичної залежності, булінгу тощо.
- Співпраця з медичним персоналом для проведення заходів з профілактики захворювань та популяризації здорового способу життя.
- Проведення тренінгів з розвитку комунікативних навичок, навичок розв'язання конфліктів, а також зниження рівня агресії серед учнів.
3. Інформаційно-просвітницька робота
- Підготовка та розповсюдження інформаційних матеріалів (буклети, стенди, інформаційні листки) для учнів, батьків та вчителів.
- Організація круглих столів, батьківських зборів, лекцій для батьків з метою підвищення їх обізнаності про особливості розвитку дітей і підлітків, методи виховання.
4. Корекційно-розвивальна робота
- Проведення індивідуальних консультацій з учнями, які мають труднощі у навчанні або соціальній адаптації.
- Організація групових занять з розвитку соціальних навичок, емоційного інтелекту, подолання стресу.
- Взаємодія з психологом школи для розробки корекційних програм.
5. Робота з батьками
- Індивідуальні та групові консультації для батьків щодо питань виховання та взаємин з дітьми.
- Взаємодія з батьками щодо проблемних ситуацій у поведінці чи навчанні їхніх дітей.
- Залучення батьків до профілактичних заходів і шкільного життя.
6. Організаційно-методична робота
- Участь у методичних об'єднаннях, семінарах, конференціях для підвищення кваліфікації.
- Розробка методичних рекомендацій для вчителів і батьків щодо роботи з різними категоріями дітей.
- Ведення документації та звітності про виконану роботу.
7. Координаційна робота
- Співпраця з іншими фахівцями школи (психологами, логопедами, медичним персоналом).
- Взаємодія з соціальними службами, поліцією, медичними установами у разі необхідності.
- Організація соціальних проектів і ініціатив, спрямованих на підтримку дітей з особливими потребами або з сімей, що перебувають у складних життєвих обставинах.
8. Аналіз і звітність
- Щомісячний і щорічний аналіз результатів роботи.
- Складання звітів для керівництва школи.
- Оцінка ефективності проведених заходів і внесення коректив у плани на майбутнє.
Ці напрямки дозволяють соціальному педагогу ефективно виконувати свої обов'язки, сприяючи розвитку здобувачів освіти та створенню сприятливого соціально-психологічного клімату в школі.
Цілепокладаюча частина
Проблема, над якою продовжує працювати соціальний педагог: «Сучасні траєкторії здоров’язбережувальних технологій у роботі соціального педагога»
Завдання соціального педагога:
Соціальний педагог виконує важливу роль у розвитку та підтримці дітей та молоді. Основні завдання соціального педагога включають:
- Соціально-психологічна підтримка: Надання допомоги дітям та підліткам у подоланні складних життєвих ситуацій, таких як конфлікти в сім'ї, булінг, емоційні труднощі.
- Профілактика правопорушень: Проведення профілактичної роботи для запобігання девіантній поведінці серед дітей та молоді.
- Розвиток соціальних навичок: Допомога у формуванні комунікативних, адаптивних та соціальних навичок, що сприяють успішній інтеграції в суспільство.
- Робота з батьками: Консультування батьків щодо виховання дітей, вирішення конфліктів та побудови здорових стосунків у сім'ї.
- Освітня діяльність: Проведення тренінгів, лекцій та інших заходів, спрямованих на формування позитивних соціальних установок у дітей та молоді.
- Інтеграція дітей з особливими потребами: Сприяння інклюзивному навчальному середовищу, де діти з особливими потребами можуть отримати необхідну підтримку.
- Співпраця з іншими фахівцями: Взаємодія з психологами, вчителями, медичними працівниками та іншими спеціалістами для надання комплексної допомоги дітям.
Соціальний педагог допомагає створювати безпечне та підтримуюче середовище, де кожна дитина може реалізувати свій потенціал.
Пріоритетними напрямками діяльності соціального педагога в 2024-2025 н. р. будуть:
1.Психосоціальна підтримка в умовах воєнного часу:
- Робота з дітьми, які постраждали від війни, включаючи внутрішньо переміщених осіб та тих, хто втратив рідних.
- Надання емоційної підтримки та допомога в подоланні травматичних переживань.
- Організація груп підтримки для дітей та молоді.
2.Інклюзивна освіта:
- Сприяння інтеграції дітей з особливими освітніми потребами в загальноосвітні школи.
- Забезпечення доступу до освітніх ресурсів та підтримка інклюзивного навчального середовища.
3.Профілактика психічних розладів та суїцидальної поведінки:
- Проведення просвітницьких заходів для підвищення обізнаності щодо психічного здоров’я.
- Індивідуальні та групові консультації для попередження депресій, тривожних розладів та суїцидальних думок серед молоді.
4.Цифрова грамотність та безпека:
- Навчання дітей та підлітків правилам безпечного користування інтернетом.
- Профілактика кібербулінгу та інших загроз, пов’язаних із цифровими технологіями.
5.Соціальна адаптація та профорієнтація:
- Підготовка старшокласників до вибору професії та життя після закінчення школи.
- Організація тренінгів з розвитку навичок критичного мислення, комунікації та самоменеджменту.
6.Робота з родинами:
- Консультування батьків щодо виховання дітей в умовах соціальних та економічних викликів.
- Підтримка сімей у кризових ситуаціях, забезпечення доступу до соціальних послуг.
7.Підтримка волонтерської діяльності:
- Сприяння розвитку волонтерських ініціатив серед молоді, які спрямовані на допомогу армії, постраждалим від війни, екологічні проєкти тощо.
Ці напрямки діяльності соціального педагога дозволяють забезпечити цілісну підтримку дітей та молоді, а також сприяти їхньому гармонійному розвитку в умовах сучасних викликів.
ІІІ. Змістова частина
Розділ 1
Діагностика
№ п/п |
Напрями діяльності з учасниками освітнього процесу закладу освіти |
Термін проведення |
Де і з ким проводиться |
1.1 |
Соціально-педагогічна паспортизація класів, школи. |
Вересень |
Учні 1-11 класів |
1.2 |
Облік дітей та сімей «групи ризику». Упорядкування банку даних дітей із соціально незахищених та пільгових категорій сімей |
Вересень-Травень |
Учні 1-11 класів |
1.3 |
Соціально-педагогічне дослідження конфліктів, випадків жорстокого поводження серед учасників навчально-виховного процесу. |
Упродовж року |
Всі учасники навчального процесу |
1.4 |
Перевірка відвідування школи учнями 1 – 11 кл. Та виявлення схильних до пропусків без поважних причин. |
Упродовж року |
Учні 1-11 класів |
1.5 |
Соціально-педагогічне спостереження за поводженням учнів на уроках та перервах |
Упродовж року |
Учні 1-11 класів |
1.6 |
Вивчення особливостей соціально-адаптаційного періоду учнів 1-го, 5-г, 10-х класів та їх психолого-педагогічний супровід |
Жовтень-Листопад |
Учні 1-х,5-х, 10-х класів |
1.7 |
Індивідуальна та групова діагностика за запитами вчителів, адміністрації та батьків |
Упродовж року |
Учні 1-11 класів |
1.8 |
Забезпечувати своєчасне виявлення, облік, проведення соціального інспектування та супроводження сімей, які неспроможні або не бажають виконувати виховної функції стосовно дітей, надання комплексної допомоги сім’ям з дітьми, , отриманню державної допомоги . |
Упродовж року |
Учні 1-11 класів |
1.9 |
Анкетування батьків, учнів, вчителів. Проведення психологічних досліджень в рамках підготовки до педрад. |
Упродовж року |
Учасники освітнього процесу |
1.10 |
За потребою проведення опитувальника суїцидальної поведінки учнів. |
Упродовж року |
Учні 1-11 класів |
1.11 |
Дослідження професійної спрямованості учнів 9-11 класів |
Березень |
Учні 9-11 класів |
1.12 |
Вивчення обізнаності учнів про формування навичок здорового способу життя. |
Упродовж року |
Учні 5-11 класів |
1.13 |
Анонімне анкетування учнів про випадки булінгу (цькування) в школі. |
Жовтень, Лютий |
Учні 5-11 класів |
1.14 |
Проведення соціально-педагогічного дослідження щодо виявлення рівня знань учнів про свої права та обов’язки. |
Упродовж року |
Учні 5-11 класів |
1.15 |
Вивчення громадської думки учнів, батьків, педагогічного колективу з різних питань шкільного життя. |
Упродовж року |
Учні, батьки, вчителі |
Розділ 2
Профілактика
№ п/п |
Напрями діяльності з учасниками освітнього процесу закладу освіти |
Термін проведення |
Де і з ким проводиться |
2.1 |
Формування в підлітків навичок здорового способу життя, негативного ставлення до наркотичних речовин, алкоголю, паління. |
Упродовж року |
Учні 7-11 класів |
2.2 |
Проведення профілактичної роботи з попередження правопорушень серед учнів (індивідуальні та групові заходи) |
Упродовж року |
Учасники освітнього процесу |
2.3 |
Профілактика безпритульності та жебрацтва, бездоглядності, суїцидальних намірів, кібернебезпеки |
Упродовж року |
Учасники освітнього процесу |
2.4 |
Профілактика і надання педагогічної допомоги дітям, які потерпають від насильства в родині і поза нею. |
Упродовж року |
Учні 1-11 класів |
2.5 |
Заходи до Всеукраїнського тижня з протидії булінгу |
14-20 вересня |
Учні 1-11 класів |
2.6 |
Заходи до Всесвітнього дня психічного здоров’я. |
Жовтень |
Учасники освітнього процесу |
2.7 |
Інтерактивні заходи з учнями до Всесвітнього дня дітей |
Листопад |
Учні 1-11 класів |
2.8 |
Масові заходи в рамках акції «16 днів проти насильства» |
Листопад-Грудень |
Учасники освітнього процесу |
2.9 |
Проведення заходів до Європейського дня протидії торгівлі людьми |
Жовтень |
Учні 9-11 класів |
2.10 |
Тематичні заходи «СНІД! Не залишаймося байдужими!» |
Грудень |
Учні 9-11 кл |
2.11
|
Заходи до міжнародного дня людей з особливими потребами |
Грудень |
Учасники освітнього процесу |
2.12 |
Проведення інтерактивної виставки «Маршрут безпеки» |
Грудень |
Учні 9-11 класів |
2.13 |
Проведення бесід, годин спілкування з інтернет-безпеки до Дня безпечного інтернету. |
Лютий |
Учні 5-9 класів |
2.14 |
Проведення заходів до Всесвітнього дня без тютюну. |
Квітень |
Учні 5-9 класів |
2.15 |
Лекції, бесіди, диспути, презентацій та проектів до відзначення Міжнародного дня сім’ї. |
Травень |
Учні 1-11 класів |
2.16
|
Організація та проведення зустрічей з:
Проведення бесід, лекцій , які спрямовані на формування навичок здорового способу життя (без шкідливих звичок). |
Упродовж року |
Учні 5-11 класів
|
2.17 |
Своєчасне виявлення соціально-незахищених, а також сімей, що потрапили в складні життєві обставини, визначення статусу дітей, які залишилися без опіки батьків. |
Упродовж року
|
Учні 1-11 класів |
Розділ 3
Навчальна діяльність
№ п/п |
Напрями діяльності з учасниками освітнього процесу закладу освіти |
Термін проведення |
Де і з ким проводиться |
3.1 |
Настільні профілактичні ігри «Крок за кроком», «Пригоди в країні Здоровляндії» «Фото-фішка», «Володар кілець» (сприяють набуттю учасниками комплексу знань та формуванню навичок відповідальної поведінки щодо власного здоровя, зокрема, прийняттю виважених рішень, усвідомленню проблеми ВІЛ/СНІД та інших наслідків ризикованої поведінки, виробленню власного ставлення до широкого кола питань, повязаних із здоровим способом життя) |
Упродовж року
|
Учні 1-11 класів |
3.2 |
Проведення уроків, тренінгів, семінарів та воркшопів, спрямованих на розвиток соціальних і комунікативних навичок, розуміння міжособистісних стосунків, конфліктології, толерантності, правової обізнаності |
Упродовж року
|
Учні 1-11 класів |
3.3 |
Проведення занять із психологічної грамотності, розвитку емоційного інтелекту, стресостійкості та саморегуляції. |
Упродовж року
|
Учні 5-11 класів |
3.4 |
Засідання «Шкільної служби порозуміння» |
Упродовж року |
Учні 8-11 класів |
Розділ 4
Консультування
№ п/п |
Напрями діяльності з учасниками освітнього процесу закладу освіти |
Термін проведення |
Де і з ким проводиться |
4.1 |
Індивідуальне консультування здобувачів освіти |
За графіком роботи |
Здобувачі освіти |
4.2 |
Індивідуальне консультування педагогічних працівників |
За графіком роботи |
Педагогічні працівники |
4.3 |
Допомога у професійному самовизначенні учням старших класів |
Січень - Лютий |
Учні 8-11 класів |
4.4 |
Консультації для батьків здобувачів освіти |
Упродовж року |
Батьки учнів |
4.5
|
Індивідуальні консультації з учнями « групи ризику» |
Упродовж року |
Учні «групи ризику» |
4.6
|
Консультування батьків з питань удосконалення міжособистісних стосунків учнів, подолання насильства серед підлітків |
Постійно |
Батьківська аудиторія
|
4.7
|
Проведення групових консультацій з класними керівниками: «Питання виховної роботи з дітьми пільгових категорій, про необхідність уваги до таких учнів» (діти з особливими освітніми потребами) |
Упродовж року
|
Педколектив
|
4.8
|
Проведення групових та індивідуальних консультацій з дітьми ВПО |
Упродовж року |
Учні та їх батьки |
4.9 |
Проведення консультацій для опікунів з питань захисту та охорони прав дитини. |
Упродовж року |
Опікуни |
4.10 |
Консультування учнів з питань самовиховання, професійного самовизначення, вибору |
Упродовж року |
Учні 9,11 класів |
4.11 |
Консультування сімей, що опинилися в складних життєвих обставинах |
Упродовж року |
Сім’ї СЖО |
Розділ 5
Зв’язки з громадськістю
№ п/п |
Напрями діяльності з учасниками освітнього процесу закладу освіти |
Термін проведення |
Де і з ким проводиться |
5.1 |
Зв`язки з державними установами.
|
Упродовж року |
Державні установи. |
5.2 |
Співпраця з службою у справах дітей |
Упродовж року |
Спеціалісти ССД |
5.3 |
Співпраця з офіцером ювінальної поліції |
Упродовж року |
ОЮП
|
5.4 |
Співпраця з просвітницькими організаціями з метою профілактики негативних явищ в учнівському середовищі. |
Упродовж року |
залучені організації |
Розділ 6
Просвіта
№ п/п |
Напрями діяльності з учасниками освітнього процесу закладу освіти |
Термін проведення |
Де і з ким проводиться |
6.1 |
Розроблення пам’яток для батьків: Як підтримати дитину в умовах війни
Профілактика булінгу та кібербулінгу
Важливість сімейних традицій і ритуалів
Цифрова грамотність та безпека в інтернеті
Психологічна підтримка підлітків
Адаптація першокласників до школи
Роль батьків у профорієнтації старшокласників
Як запобігти шкідливим звичкам у дітей
Конфлікти в родині: як їх уникнути та вирішити
Здоровий спосіб життя для дітей та підлітків
|
Упродовж року |
(сайт школи) |
6.2 |
Проведення батьківського лекторію за темами: Роль батьків у формуванні емоційної стійкості у дітей
Профілактика булінгу та роль батьків
Профілактика інтернет-залежності та безпека в мережі
Профілактика шкідливих звичок у дітей та підлітків
Підтримка успішності в навчанні: роль батьків
Адаптація до школи: поради для батьків першокласників та пятикласників
Роль батьків у профорієнтації старшокласників
|
Упродовж року
|
Зустріч з батьківською аудиторією |
6.3 |
Профілактика насильницької та протиправної поведінки, булінгу в учнівському середовищі та запобігання домашньому насильству: Розуміння насильства: що це таке і як його розпізнати
Булінг та кібербулінг: як протидіяти та запобігти
Безпечне шкільне середовище: як створити та підтримувати
Агресія та її наслідки: як контролювати свої емоції
Правила поведінки в школі: запобігання протиправним діям
Домашнє насильство: як розпізнати та куди звертатися за допомогою
Медіація як спосіб вирішення конфліктів без насильства
Відповідальне використання соціальних мереж
Юридична відповідальність за насильство та протиправні дії серед неповнолітніх
Розвиток емпатії та толерантності серед учнів
Профілактика суїцидальних думок у підлітків
|
Упродовж року |
Здобувачі освіти 3-11 класів |
6.4 |
Інформування про сутність жорстокого поводження й насильства та про порядок звернення в установи, організації у випадку потрапляння в такі ситуації |
Упродовж року |
Учні 1-11 класів |
6.5
|
Демонстрація фільмів з метою зміни ставлення до різних соціальних проблем:
|
Упродовж року |
Учні 9-11 класів |
6.6 |
Проведення виховних годин для здобувачів освіти: Здоровий спосіб життя: основи та принципи
Профілактика шкідливих звичок
Психологічне здоров'я: як зберегти гармонію
Профілактика інтернет-залежності
Здоровий сон – запорука успіху
Профілактика харчових розладів
Фізична активність і спорт
Особиста гігієна і профілактика захворювань
Здорове харчування в школі та вдома
Безпека і перша допомога
Права та обов’язки учнів
Дружба і взаємоповага
Булінг та кібербулінг: як захистити себе і інших
Шкідливі звички: як уникнути спокуси
Вибір професії: як знайти своє покликання
Психологічне здоров'я: як зберегти гармонію
Відповідальне ставлення до навчання
Взаємодопомога та волонтерство
|
Упродовж року |
Здобувачі освіти |
6.7
|
До Всесвітнього Дня боротьби з туберкульозом : «Туберкульозу – ні!»; «Профілактика туберкульозу». |
Березень |
Учні 5-11 класів |
6.8 |
Виступи на педагогічних радах за запитом адміністрації школи .
|
Упродовж року |
Педагогічний колектив
|
6.9 |
Теми виступів для МО класних керівників:
|
Упродовж року |
Класні керівники та класоводи |
6.10
|
Виступи на батьківських зборах за запитом класних керівників.
|
Упродовж року |
Батьки здобувачів освіти |
6.11 |
Активізація соціального і професійного самовизначення з використанням відеоматеріалів, профорієнтаційних ігор, диспутів |
Лютий-Березень |
Здобувачі освіти 9-11 класів
|
6.12 |
Надання рекомендацій учасникам освітнього процесу щодо шляхів ефективної інтеграції дитини з ООП в колектив однолітків, формування позитивного мікроклімату в дитячому колективі, подолання особистісних,міжособистісних конфліктів |
Упродовж року |
Учасники освітнього процесу. |
Розділ 7
Організаційні
№ п/п |
Напрями діяльності з учасниками освітнього процесу закладу освіти |
Термін проведення |
Де і з ким проводиться |
7.1 |
Ведення документації соціального педагога ( журнал щоденного обліку роботи, журнал реєстрації звернень учнів, батьків, вчителів, облікові картки сім’ї дитини щодо якої здійснюється соціальний супровід , створення характеристик підлітків.) |
Упродовж року щоденно |
Соціальний педагог |
7.2 |
Організація роботи з самоосвіти-робота з Інтернет-ресурсами, періодичною пресою та фаховою літературою, проходження вебінарів, курсів, тренінгів. |
Упродовж року |
Соціальний педагог |
7.3 |
Опрацювання нормативних документів з питань охорони дитинства, захисту інтересів неповнолітніх. |
Упродовж року |
Соціальний педагог |
7.4 |
Оновлення соціальних паспортів класів та школи. |
Вересень Січень |
Соціальний педагог |
7.5 |
Складання звіту роботи про виконану роботу за півріччя. |
Грудень Травень |
Соціальний педагог |
7.6 |
Організація соціально-педагогічного супроводу дітей з особливими потребами у тому числі з інвалідністю. |
Упродовж року |
соціальний педагог |
7.7 |
Підготовка до виступів на батьківських зборах, педрадах, МО, батьківських лекторіях. |
Упродовж року |
Соціальний педагог |
7.8 |
Обстеження житлово-побутових умов дітей-сиріт, дітей з багатодітних сімей та інших категорій за запитом |
За запитом |
Соціальний педагог |
7.9 |
Розроблення рекомендацій для класних керівників, вчителів – предметників, молодих спеціалістів, з питань вивчення, виявлення та формування професійних інтересів школяра |
За запитом |
Соціальний педагог |
7.10 |
Обробка результатів діагностичної роботи, оформлення висновків та рекомендацій консультаційної роботи. |
Постійно |
Соціальний педагог |
7.11
|
Участь у психолого-педагогічних консиліумах, семінарах, творчих групах для соціальних педагогів |
Упродовж року |
Соціальний педагог |
7.12 |
Організація соціально-педагогічного супроводу сімей, які перебувають в складних життєвих обставинах. |
Упродовж року |
Соціальний педагог |
7.13 |
Методична допомога вчителям у розробці тем для проведення батьківських зборів та виховних годин |
Упродовж року |
Соціальний педагог |
7.14 |
Формування проблемного поля на основі даних соціальної паспортизації класів. |
Вересень-Жовтень |
Соціальний педагог |
ПЛАН
роботи практичного соціального педагога
КЗ «Самійлівський ліцей»
Тимофієнко Олени Миколаївни
на 2024 /2025 навчальний рік
Вступ
Соціальний педагог у своїй діяльності керується низкою нормативних документів, що регулюють його роботу. Основні з них:
Конституція України – головний закон країни, який закріплює основні права та свободи громадян.
Закон України "Про освіту" – визначає основні положення освітньої діяльності, права та обов’язки учасників освітнього процесу, зокрема соціальних педагогів.
Закон України "Про охорону дитинства" – регулює питання захисту прав та інтересів дітей.
Закон України . «Про запобігання та протидію домашньому насильству».
Закон України "Про соціальні послуги" – визначає порядок надання соціальних послуг, що включають діяльність соціальних педагогів.
Етичний кодекс соціального педагога – містить норми та принципи етичної поведінки фахівців у сфері соціальної педагогіки.
Накази та методичні рекомендації Міністерства освіти і науки України – регламентують конкретні аспекти роботи соціального педагога, зокрема щодо ведення документації, планування роботи, організації соціальної та виховної роботи.
- Наказу МОН №509 від 22 травня 2018 р. «Положення про психологічну службу у системі освіти України»;
- Лист МОН від 21.08.2023 №1/12492-23 "Про пріоритетні напрями роботи психологічної служби у системі освіти у 2023/2024 навчальному році"
- Лист МОН №1/13007-24 від 22.07.2024 “Про методичні рекомендації щодо соціалізації та інтеграції дітей внутрішньо переміщених осіб у громадах”
- Лист МОН від 18.04.2023 № 1/5449-23 “Щодо проведення в закладах освіти правопросвітницьких заходів до Міжнародного дня протидії булінгу (День боротьби з цькуванням)”
- Лист МОН від 04.04.2022 № 1/3872-22 «Про методичні рекомендації «Перша психологічна допомога. Алгоритм дій»
- Лист МОН від 14.08.2020 № 1/9-436 “Про створення безпечного освітнього середовища в закладі освіти та попередження і протидії булінгу (цькуванню)”
- Лист МОН від 27.06.2019 № 1/9-414 «Деякі питання щодо створення у 2020-2021 н.р. безпечного освітнього середовища, формування в дітей та учнівської молоді ціннісних життєвих навичок»;
- Лист МОН від 18.05.2018 № 1/11-5480 «Методичні рекомендації щодо запобігання та протидії насильству»;
- Лист МОН від 24.07.2019 №1/9-477 «Про типову документацію працівників психологічної служби у системі освіти України»;
- Наказ МОН №864 від 28.12.2006 «Про планування діяльності та ведення документації соціальним педагогом у роботі з дітьми-інвалідами у системі Міністерства освіти України».
Планування роботи соціально-психологічної служби здійснюється на підставі таких документів і принципів:
- Аналізу соціально-психологічного стану учнівського колективу – визначення проблемних питань, потреб та ризиків, з якими стикаються учні, для подальшого планування роботи.
- Законодавчих актів України – зокрема, Законів України "Про освіту", "Про охорону дитинства", "Про соціальні послуги" та інших нормативно-правових актів, що регламентують діяльність соціально-психологічної служби.
- Стратегічних завдань освітнього закладу – урахування цілей та завдань, визначених адміністрацією навчального закладу.
- Методичних рекомендацій Міністерства освіти і науки України – це включає стандарти, рекомендації та накази щодо роботи соціально-психологічної служби в навчальних закладах.
- Етичного кодексу соціального педагога та психолога – принципи етики та професійної поведінки, які мають бути відображені в плануванні діяльності.
- Річного плану роботи навчального закладу – робота соціально-психологічної служби інтегрується в загальний план діяльності закладу освіти.
- Запитів від учасників освітнього процесу – врахування звернень від учнів, батьків, вчителів, а також адміністрації закладу щодо надання допомоги або підтримки.
- Результатів попередньої діяльності – аналіз результативності заходів, проведених раніше, для коригування плану роботи на новий період.
Вирішення соціально-педагогічних проблему 2023/2024 навчальному році здійснювалась за основними напрямками :
1. Діагностична робота
- Проведення соціально-психологічних діагностик для виявлення проблемних зон у класних колективах.
- Спостереження за поведінкою учнів для виявлення дітей, що потребують особливої уваги (діти з девіантною поведінкою, діти з сімей, що перебувають у складних життєвих обставинах, тощо).
- Співпраця з класними керівниками для обговорення виявлених проблем і розробки стратегій підтримки.
2. Профілактична робота
- Організація та проведення бесід і лекцій на теми, що стосуються здорового способу життя, профілактики правопорушень, наркотичної залежності, булінгу тощо.
- Співпраця з медичним персоналом для проведення заходів з профілактики захворювань та популяризації здорового способу життя.
- Проведення тренінгів з розвитку комунікативних навичок, навичок розв'язання конфліктів, а також зниження рівня агресії серед учнів.
3. Інформаційно-просвітницька робота
- Підготовка та розповсюдження інформаційних матеріалів (буклети, стенди, інформаційні листки) для учнів, батьків та вчителів.
- Організація круглих столів, батьківських зборів, лекцій для батьків з метою підвищення їх обізнаності про особливості розвитку дітей і підлітків, методи виховання.
4. Корекційно-розвивальна робота
- Проведення індивідуальних консультацій з учнями, які мають труднощі у навчанні або соціальній адаптації.
- Організація групових занять з розвитку соціальних навичок, емоційного інтелекту, подолання стресу.
- Взаємодія з психологом школи для розробки корекційних програм.
5. Робота з батьками
- Індивідуальні та групові консультації для батьків щодо питань виховання та взаємин з дітьми.
- Взаємодія з батьками щодо проблемних ситуацій у поведінці чи навчанні їхніх дітей.
- Залучення батьків до профілактичних заходів і шкільного життя.
6. Організаційно-методична робота
- Участь у методичних об'єднаннях, семінарах, конференціях для підвищення кваліфікації.
- Розробка методичних рекомендацій для вчителів і батьків щодо роботи з різними категоріями дітей.
- Ведення документації та звітності про виконану роботу.
7. Координаційна робота
- Співпраця з іншими фахівцями школи (психологами, логопедами, медичним персоналом).
- Взаємодія з соціальними службами, поліцією, медичними установами у разі необхідності.
- Організація соціальних проектів і ініціатив, спрямованих на підтримку дітей з особливими потребами або з сімей, що перебувають у складних життєвих обставинах.
8. Аналіз і звітність
- Щомісячний і щорічний аналіз результатів роботи.
- Складання звітів для керівництва школи.
- Оцінка ефективності проведених заходів і внесення коректив у плани на майбутнє.
Ці напрямки дозволяють соціальному педагогу ефективно виконувати свої обов'язки, сприяючи розвитку здобувачів освіти та створенню сприятливого соціально-психологічного клімату в школі.
Цілепокладаюча частина
Проблема, над якою продовжує працювати соціальний педагог: «Сучасні траєкторії здоров’язбережувальних технологій у роботі соціального педагога»
Завдання соціального педагога:
Соціальний педагог виконує важливу роль у розвитку та підтримці дітей та молоді. Основні завдання соціального педагога включають:
- Соціально-психологічна підтримка: Надання допомоги дітям та підліткам у подоланні складних життєвих ситуацій, таких як конфлікти в сім'ї, булінг, емоційні труднощі.
- Профілактика правопорушень: Проведення профілактичної роботи для запобігання девіантній поведінці серед дітей та молоді.
- Розвиток соціальних навичок: Допомога у формуванні комунікативних, адаптивних та соціальних навичок, що сприяють успішній інтеграції в суспільство.
- Робота з батьками: Консультування батьків щодо виховання дітей, вирішення конфліктів та побудови здорових стосунків у сім'ї.
- Освітня діяльність: Проведення тренінгів, лекцій та інших заходів, спрямованих на формування позитивних соціальних установок у дітей та молоді.
- Інтеграція дітей з особливими потребами: Сприяння інклюзивному навчальному середовищу, де діти з особливими потребами можуть отримати необхідну підтримку.
- Співпраця з іншими фахівцями: Взаємодія з психологами, вчителями, медичними працівниками та іншими спеціалістами для надання комплексної допомоги дітям.
Соціальний педагог допомагає створювати безпечне та підтримуюче середовище, де кожна дитина може реалізувати свій потенціал.
Пріоритетними напрямками діяльності соціального педагога в 2024-2025 н. р. будуть:
1.Психосоціальна підтримка в умовах воєнного часу:
- Робота з дітьми, які постраждали від війни, включаючи внутрішньо переміщених осіб та тих, хто втратив рідних.
- Надання емоційної підтримки та допомога в подоланні травматичних переживань.
- Організація груп підтримки для дітей та молоді.
2.Інклюзивна освіта:
- Сприяння інтеграції дітей з особливими освітніми потребами в загальноосвітні школи.
- Забезпечення доступу до освітніх ресурсів та підтримка інклюзивного навчального середовища.
3.Профілактика психічних розладів та суїцидальної поведінки:
- Проведення просвітницьких заходів для підвищення обізнаності щодо психічного здоров’я.
- Індивідуальні та групові консультації для попередження депресій, тривожних розладів та суїцидальних думок серед молоді.
4.Цифрова грамотність та безпека:
- Навчання дітей та підлітків правилам безпечного користування інтернетом.
- Профілактика кібербулінгу та інших загроз, пов’язаних із цифровими технологіями.
5.Соціальна адаптація та профорієнтація:
- Підготовка старшокласників до вибору професії та життя після закінчення школи.
- Організація тренінгів з розвитку навичок критичного мислення, комунікації та самоменеджменту.
6.Робота з родинами:
- Консультування батьків щодо виховання дітей в умовах соціальних та економічних викликів.
- Підтримка сімей у кризових ситуаціях, забезпечення доступу до соціальних послуг.
7.Підтримка волонтерської діяльності:
- Сприяння розвитку волонтерських ініціатив серед молоді, які спрямовані на допомогу армії, постраждалим від війни, екологічні проєкти тощо.
Ці напрямки діяльності соціального педагога дозволяють забезпечити цілісну підтримку дітей та молоді, а також сприяти їхньому гармонійному розвитку в умовах сучасних викликів.
ІІІ. Змістова частина
Розділ 1
Діагностика
№ п/п |
Напрями діяльності з учасниками освітнього процесу закладу освіти |
Термін проведення |
Де і з ким проводиться |
1.1 |
Соціально-педагогічна паспортизація класів, школи. |
Вересень |
Учні 1-11 класів |
1.2 |
Облік дітей та сімей «групи ризику». Упорядкування банку даних дітей із соціально незахищених та пільгових категорій сімей |
Вересень-Травень |
Учні 1-11 класів |
1.3 |
Соціально-педагогічне дослідження конфліктів, випадків жорстокого поводження серед учасників навчально-виховного процесу. |
Упродовж року |
Всі учасники навчального процесу |
1.4 |
Перевірка відвідування школи учнями 1 – 11 кл. Та виявлення схильних до пропусків без поважних причин. |
Упродовж року |
Учні 1-11 класів |
1.5 |
Соціально-педагогічне спостереження за поводженням учнів на уроках та перервах |
Упродовж року |
Учні 1-11 класів |
1.6 |
Вивчення особливостей соціально-адаптаційного періоду учнів 1-го, 5-г, 10-х класів та їх психолого-педагогічний супровід |
Жовтень-Листопад |
Учні 1-х,5-х, 10-х класів |
1.7 |
Індивідуальна та групова діагностика за запитами вчителів, адміністрації та батьків |
Упродовж року |
Учні 1-11 класів |
1.8 |
Забезпечувати своєчасне виявлення, облік, проведення соціального інспектування та супроводження сімей, які неспроможні або не бажають виконувати виховної функції стосовно дітей, надання комплексної допомоги сім’ям з дітьми, , отриманню державної допомоги . |
Упродовж року |
Учні 1-11 класів |
1.9 |
Анкетування батьків, учнів, вчителів. Проведення психологічних досліджень в рамках підготовки до педрад. |
Упродовж року |
Учасники освітнього процесу |
1.10 |
За потребою проведення опитувальника суїцидальної поведінки учнів. |
Упродовж року |
Учні 1-11 класів |
1.11 |
Дослідження професійної спрямованості учнів 9-11 класів |
Березень |
Учні 9-11 класів |
1.12 |
Вивчення обізнаності учнів про формування навичок здорового способу життя. |
Упродовж року |
Учні 5-11 класів |
1.13 |
Анонімне анкетування учнів про випадки булінгу (цькування) в школі. |
Жовтень, Лютий |
Учні 5-11 класів |
1.14 |
Проведення соціально-педагогічного дослідження щодо виявлення рівня знань учнів про свої права та обов’язки. |
Упродовж року |
Учні 5-11 класів |
1.15 |
Вивчення громадської думки учнів, батьків, педагогічного колективу з різних питань шкільного життя. |
Упродовж року |
Учні, батьки, вчителі |
Розділ 2
Профілактика
№ п/п |
Напрями діяльності з учасниками освітнього процесу закладу освіти |
Термін проведення |
Де і з ким проводиться |
2.1 |
Формування в підлітків навичок здорового способу життя, негативного ставлення до наркотичних речовин, алкоголю, паління. |
Упродовж року |
Учні 7-11 класів |
2.2 |
Проведення профілактичної роботи з попередження правопорушень серед учнів (індивідуальні та групові заходи) |
Упродовж року |
Учасники освітнього процесу |
2.3 |
Профілактика безпритульності та жебрацтва, бездоглядності, суїцидальних намірів, кібернебезпеки |
Упродовж року |
Учасники освітнього процесу |
2.4 |
Профілактика і надання педагогічної допомоги дітям, які потерпають від насильства в родині і поза нею. |
Упродовж року |
Учні 1-11 класів |
2.5 |
Заходи до Всеукраїнського тижня з протидії булінгу |
14-20 вересня |
Учні 1-11 класів |
2.6 |
Заходи до Всесвітнього дня психічного здоров’я. |
Жовтень |
Учасники освітнього процесу |
2.7 |
Інтерактивні заходи з учнями до Всесвітнього дня дітей |
Листопад |
Учні 1-11 класів |
2.8 |
Масові заходи в рамках акції «16 днів проти насильства» |
Листопад-Грудень |
Учасники освітнього процесу |
2.9 |
Проведення заходів до Європейського дня протидії торгівлі людьми |
Жовтень |
Учні 9-11 класів |
2.10 |
Тематичні заходи «СНІД! Не залишаймося байдужими!» |
Грудень |
Учні 9-11 кл |
2.11
|
Заходи до міжнародного дня людей з особливими потребами |
Грудень |
Учасники освітнього процесу |
2.12 |
Проведення інтерактивної виставки «Маршрут безпеки» |
Грудень |
Учні 9-11 класів |
2.13 |
Проведення бесід, годин спілкування з інтернет-безпеки до Дня безпечного інтернету. |
Лютий |
Учні 5-9 класів |
2.14 |
Проведення заходів до Всесвітнього дня без тютюну. |
Квітень |
Учні 5-9 класів |
2.15 |
Лекції, бесіди, диспути, презентацій та проектів до відзначення Міжнародного дня сім’ї. |
Травень |
Учні 1-11 класів |
2.16
|
Організація та проведення зустрічей з:
Проведення бесід, лекцій , які спрямовані на формування навичок здорового способу життя (без шкідливих звичок). |
Упродовж року |
Учні 5-11 класів
|
2.17 |
Своєчасне виявлення соціально-незахищених, а також сімей, що потрапили в складні життєві обставини, визначення статусу дітей, які залишилися без опіки батьків. |
Упродовж року
|
Учні 1-11 класів |
Розділ 3
Навчальна діяльність
№ п/п |
Напрями діяльності з учасниками освітнього процесу закладу освіти |
Термін проведення |
Де і з ким проводиться |
3.1 |
Настільні профілактичні ігри «Крок за кроком», «Пригоди в країні Здоровляндії» «Фото-фішка», «Володар кілець» (сприяють набуттю учасниками комплексу знань та формуванню навичок відповідальної поведінки щодо власного здоровя, зокрема, прийняттю виважених рішень, усвідомленню проблеми ВІЛ/СНІД та інших наслідків ризикованої поведінки, виробленню власного ставлення до широкого кола питань, повязаних із здоровим способом життя) |
Упродовж року
|
Учні 1-11 класів |
3.2 |
Проведення уроків, тренінгів, семінарів та воркшопів, спрямованих на розвиток соціальних і комунікативних навичок, розуміння міжособистісних стосунків, конфліктології, толерантності, правової обізнаності |
Упродовж року
|
Учні 1-11 класів |
3.3 |
Проведення занять із психологічної грамотності, розвитку емоційного інтелекту, стресостійкості та саморегуляції. |
Упродовж року
|
Учні 5-11 класів |
3.4 |
Засідання «Шкільної служби порозуміння» |
Упродовж року |
Учні 8-11 класів |
Розділ 4
Консультування
№ п/п |
Напрями діяльності з учасниками освітнього процесу закладу освіти |
Термін проведення |
Де і з ким проводиться |
4.1 |
Індивідуальне консультування здобувачів освіти |
За графіком роботи |
Здобувачі освіти |
4.2 |
Індивідуальне консультування педагогічних працівників |
За графіком роботи |
Педагогічні працівники |
4.3 |
Допомога у професійному самовизначенні учням старших класів |
Січень - Лютий |
Учні 8-11 класів |
4.4 |
Консультації для батьків здобувачів освіти |
Упродовж року |
Батьки учнів |
4.5
|
Індивідуальні консультації з учнями « групи ризику» |
Упродовж року |
Учні «групи ризику» |
4.6
|
Консультування батьків з питань удосконалення міжособистісних стосунків учнів, подолання насильства серед підлітків |
Постійно |
Батьківська аудиторія
|
4.7
|
Проведення групових консультацій з класними керівниками: «Питання виховної роботи з дітьми пільгових категорій, про необхідність уваги до таких учнів» (діти з особливими освітніми потребами) |
Упродовж року
|
Педколектив
|
4.8
|
Проведення групових та індивідуальних консультацій з дітьми ВПО |
Упродовж року |
Учні та їх батьки |
4.9 |
Проведення консультацій для опікунів з питань захисту та охорони прав дитини. |
Упродовж року |
Опікуни |
4.10 |
Консультування учнів з питань самовиховання, професійного самовизначення, вибору |
Упродовж року |
Учні 9,11 класів |
4.11 |
Консультування сімей, що опинилися в складних життєвих обставинах |
Упродовж року |
Сім’ї СЖО |
Розділ 5
Зв’язки з громадськістю
№ п/п |
Напрями діяльності з учасниками освітнього процесу закладу освіти |
Термін проведення |
Де і з ким проводиться |
5.1 |
Зв`язки з державними установами.
|
Упродовж року |
Державні установи. |
5.2 |
Співпраця з службою у справах дітей |
Упродовж року |
Спеціалісти ССД |
5.3 |
Співпраця з офіцером ювінальної поліції |
Упродовж року |
ОЮП
|
5.4 |
Співпраця з просвітницькими організаціями з метою профілактики негативних явищ в учнівському середовищі. |
Упродовж року |
залучені організації |
Розділ 6
Просвіта
№ п/п |
Напрями діяльності з учасниками освітнього процесу закладу освіти |
Термін проведення |
Де і з ким проводиться |
6.1 |
Розроблення пам’яток для батьків: Як підтримати дитину в умовах війни
Профілактика булінгу та кібербулінгу
Важливість сімейних традицій і ритуалів
Цифрова грамотність та безпека в інтернеті
Психологічна підтримка підлітків
Адаптація першокласників до школи
Роль батьків у профорієнтації старшокласників
Як запобігти шкідливим звичкам у дітей
Конфлікти в родині: як їх уникнути та вирішити
Здоровий спосіб життя для дітей та підлітків
|
Упродовж року |
(сайт школи) |
6.2 |
Проведення батьківського лекторію за темами: Роль батьків у формуванні емоційної стійкості у дітей
Профілактика булінгу та роль батьків
Профілактика інтернет-залежності та безпека в мережі
Профілактика шкідливих звичок у дітей та підлітків
Підтримка успішності в навчанні: роль батьків
Адаптація до школи: поради для батьків першокласників та пятикласників
Роль батьків у профорієнтації старшокласників
|
Упродовж року
|
Зустріч з батьківською аудиторією |
6.3 |
Профілактика насильницької та протиправної поведінки, булінгу в учнівському середовищі та запобігання домашньому насильству: Розуміння насильства: що це таке і як його розпізнати
Булінг та кібербулінг: як протидіяти та запобігти
Безпечне шкільне середовище: як створити та підтримувати
Агресія та її наслідки: як контролювати свої емоції
Правила поведінки в школі: запобігання протиправним діям
Домашнє насильство: як розпізнати та куди звертатися за допомогою
Медіація як спосіб вирішення конфліктів без насильства
Відповідальне використання соціальних мереж
Юридична відповідальність за насильство та протиправні дії серед неповнолітніх
Розвиток емпатії та толерантності серед учнів
Профілактика суїцидальних думок у підлітків
|
Упродовж року |
Здобувачі освіти 3-11 класів |
6.4 |
Інформування про сутність жорстокого поводження й насильства та про порядок звернення в установи, організації у випадку потрапляння в такі ситуації |
Упродовж року |
Учні 1-11 класів |
6.5
|
Демонстрація фільмів з метою зміни ставлення до різних соціальних проблем:
|
Упродовж року |
Учні 9-11 класів |
6.6 |
Проведення виховних годин для здобувачів освіти: Здоровий спосіб життя: основи та принципи
Профілактика шкідливих звичок
Психологічне здоров'я: як зберегти гармонію
Профілактика інтернет-залежності
Здоровий сон – запорука успіху
Профілактика харчових розладів
Фізична активність і спорт
Особиста гігієна і профілактика захворювань
Здорове харчування в школі та вдома
Безпека і перша допомога
Права та обов’язки учнів
Дружба і взаємоповага
Булінг та кібербулінг: як захистити себе і інших
Шкідливі звички: як уникнути спокуси
Вибір професії: як знайти своє покликання
Психологічне здоров'я: як зберегти гармонію
Відповідальне ставлення до навчання
Взаємодопомога та волонтерство
|
Упродовж року |
Здобувачі освіти |
6.7
|
До Всесвітнього Дня боротьби з туберкульозом : «Туберкульозу – ні!»; «Профілактика туберкульозу». |
Березень |
Учні 5-11 класів |
6.8 |
Виступи на педагогічних радах за запитом адміністрації школи .
|
Упродовж року |
Педагогічний колектив
|
6.9 |
Теми виступів для МО класних керівників:
|
Упродовж року |
Класні керівники та класоводи |
6.10
|
Виступи на батьківських зборах за запитом класних керівників.
|
Упродовж року |
Батьки здобувачів освіти |
6.11 |
Активізація соціального і професійного самовизначення з використанням відеоматеріалів, профорієнтаційних ігор, диспутів |
Лютий-Березень |
Здобувачі освіти 9-11 класів
|
6.12 |
Надання рекомендацій учасникам освітнього процесу щодо шляхів ефективної інтеграції дитини з ООП в колектив однолітків, формування позитивного мікроклімату в дитячому колективі, подолання особистісних,міжособистісних конфліктів |
Упродовж року |
Учасники освітнього процесу. |
Розділ 7
Організаційні
№ п/п |
Напрями діяльності з учасниками освітнього процесу закладу освіти |
Термін проведення |
Де і з ким проводиться |
7.1 |
Ведення документації соціального педагога ( журнал щоденного обліку роботи, журнал реєстрації звернень учнів, батьків, вчителів, облікові картки сім’ї дитини щодо якої здійснюється соціальний супровід , створення характеристик підлітків.) |
Упродовж року щоденно |
Соціальний педагог |
7.2 |
Організація роботи з самоосвіти-робота з Інтернет-ресурсами, періодичною пресою та фаховою літературою, проходження вебінарів, курсів, тренінгів. |
Упродовж року |
Соціальний педагог |
7.3 |
Опрацювання нормативних документів з питань охорони дитинства, захисту інтересів неповнолітніх. |
Упродовж року |
Соціальний педагог |
7.4 |
Оновлення соціальних паспортів класів та школи. |
Вересень Січень |
Соціальний педагог |
7.5 |
Складання звіту роботи про виконану роботу за півріччя. |
Грудень Травень |
Соціальний педагог |
7.6 |
Організація соціально-педагогічного супроводу дітей з особливими потребами у тому числі з інвалідністю. |
Упродовж року |
соціальний педагог |
7.7 |
Підготовка до виступів на батьківських зборах, педрадах, МО, батьківських лекторіях. |
Упродовж року |
Соціальний педагог |
7.8 |
Обстеження житлово-побутових умов дітей-сиріт, дітей з багатодітних сімей та інших категорій за запитом |
За запитом |
Соціальний педагог |
7.9 |
Розроблення рекомендацій для класних керівників, вчителів – предметників, молодих спеціалістів, з питань вивчення, виявлення та формування професійних інтересів школяра |
За запитом |
Соціальний педагог |
7.10 |
Обробка результатів діагностичної роботи, оформлення висновків та рекомендацій консультаційної роботи. |
Постійно |
Соціальний педагог |
7.11
|
Участь у психолого-педагогічних консиліумах, семінарах, творчих групах для соціальних педагогів |
Упродовж року |
Соціальний педагог |
7.12 |
Організація соціально-педагогічного супроводу сімей, які перебувають в складних життєвих обставинах. |
Упродовж року |
Соціальний педагог |
7.13 |
Методична допомога вчителям у розробці тем для проведення батьківських зборів та виховних годин |
Упродовж року |
Соціальний педагог |
7.14 |
Формування проблемного поля на основі даних соціальної паспортизації класів. |
Вересень-Жовтень |
Соціальний педагог |