A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Комунальний заклад "Самійлівський ліцей Близнюківської селищної ради Лозівського району Харківської області"

Нормативні документи щодо протидії булінгу цькуванню

Дата: від до Скинути

Про запобігання кібербулінгу

Нормою статті 16 Конвенції ООН про права дитини встановлено, що жодна дитина не може бути об'єктом незаконного посягання на її честь і гідність. В Україні право дітей на захист від усіх форм насильства гарантується статтями 28, 52 Конституції України, відповідно до яких ніхто не може бути підданий катуванню, жорстокому, нелюдському або такому, що принижує його гідність, поводженню чи покаранню.

10:53 29.02.2024

Анкета для учнів «Булінг та його прояви в підлітковому віці»

Анкета для учнів «Булінг та його прояви в підлітковому віці» Юний друже! Пропонуємо Вам взяти участь у проведенні дослідження стосовно проблеми булінгу. Просимо Вас відповісти на запитання анкети. Анкета 1. Твій вік: - 9-11 років; - 12-14 років; - 15-16 років. 2. Чи знаєш ти, що таке насильство? - так; - ні. 3. Чи присутнє насильство в вашій школі? - так; - ні; - важко відповісти. 4. Чи знаєш ти, що таке булінг? - так; - ні; - важко відповісти. 5.Чи зазнавав ти приниження в школі? - так; - ні. 6. Якщо зазнавав, то якого? - морального; - фізичного; - нападу з боку групи; - пограбування; - сексуальної загрози. 7. Чи був ти свідком чи жертвою булінгу? - так; - ні. 8. Чи спостерігається явище булінгу в вашій школі? - так; - ні. 9. З якими приниженнями ти стикався в школі? - образи; - глузування; - використання прізвиськ; - побиття, ляпаси, штовхання; - словесні натяки сексуального характеру. 10. Де на ваш погляд, підлітки найчастіше стикаються з проявами булінгу? - по дорозі до школи; - вулиця біля школи; - територія за школою; - шкільний коридор; - шкільний туалет. 11. Хто найчастіше є агресорами? - однолітки; - група однолітків; - старшокласник; - група старшокласників. 12. Найчастіше агресорами є - хлопці; - дівчата. 13. Як учителі реагують на випадки булінгу? - вчителі вимагають припинити сварки; - вчителі не звертають уваги на такі випадки; - вчителі покладають вирішення проблем на самих учнів, не втручаючись в їх стосунки. 14.Причини агресії, через які деякі учні стають жертвами знущань з боку інших школярів? - зовнішній вигляд; - фізичні обмеження; - поведінка людини; - національність чи раса; - самопровокування агресії; - людина не може за себе заступитися; - матеріальний статус. 15. Чи були ви в ролі жертви, коли інші школярі знущалися над вами? - так, інколи; - так, декілька разів на місяць; - так, декілька разів на тиждень; - майже щодня; - ні. 16. Чи зверталися ви по допомогу і до кого саме? - не звертався (лася) по допомогу; - звертався (лася) до батьків; - звертався (лася) до друзів - звертався (лася) до класного керівника чи вчителів; - звертався (лася) до психолога; - інше 17. Що можна зробити для покращення стосунків у школі? - взаємне позитивне ставлення один до одного; - нічого не потрібно змінювати; - влаштовувати більше поїздок класом та більше спілкуватися між собою;; - щоб погані учні не заважали вчитися решті; - щоб вчителі ставилися однаково добре до всіх учнів; - щоб старші не ображали молодших; - інше.

09:17 04.01.2023

Корисні посилання щодо теми антибулінгу

Корисні посилання щодо теми антибулінгу Застосування діагностичних мінімумів в діяльності працівників психологічної служби  Створення системи служб порозуміння для впровадження медіації за принципом «рівний-рівному/рівна-рівній» та вирішення конфліктів мирним шляхом у закладах освіти Кодекс безпечного освітнього середовища Комплект освітніх програм «Вирішення конфліктів мирним шляхом.Базові навички медіації» Освітня програма гуртка «Вирішення конфліктів мирним шляхом. Базові навички медіації» Освітня програма факультативу «Вирішую конфлікти та будую мир навколо себе»   Сайт -  stopbullying.com.ua  Посібник для батьків учнів початкових і середніх шкіл "Булінг - ми всі можемо допомогти це зупинити" Посібник для вчителя “Не смійся з мене”. Профілактика булінгу.  Навчально-методичний посібник  для соціальних педагогів, практичних психологів та вихователів "Не смійся з мене: просвітницько-профілактична програма тренінгових занять"  Навчально-методичний посібник «Організація роботи з розв'язання проблеми насильства в школі»  Дослідження Українського інституту дослідження екстремізму "Стоп шкільний терор. Особливості цькувань у дитячому віці"  Програма тренінгових занять для учнів 5-11 класів "СТОП-Булінг" Методичні рекомендації "Кібер-булінг або агресія в Інтернеті: способи розпізнання і захисту дитини"  Методичні рекомендації "Організація роботи з розв’язання проблеми насильства в школі" Протидiя булiнгу Наказ про запобігання булінгу в навчальному закладі

09:07 04.01.2023

Корисні посилання

Корисні посилання До програм підвищення фахового рівня педагогічних працівників  включені навчальні модулі з питань компетентнісного навчання і створення безпечного і дружнього до дитини освітнього середовища.

10:08 19.09.2022

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора