A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Комунальний заклад "Самійлівський ліцей Близнюківської селищної ради Лозівського району Харківської області"

РЕФОРМА ОСВІТИ

Дата: 17.10.2022 09:36
Кількість переглядів: 66

РЕФОРМА ОСВІТИ

        

Фото без опису      РЕФОРМА ОСВІТИ В УКРАЇНІ - ЦЕ ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ ОСВІТИ, НАСАМПЕРЕД ЧЕРЕЗ ПОКРАЩЕННЯ УМОВ ВСТУПУ ДО ВНЗ, А ТАКОЖ СУПУТНІ РЕФОРМИ.РЕФОРМА СПОНУКАТИМЕ ДО ТОГО, ЩО ДОСТУП ДО ВИЩОЇ ОСВІТИ МАТИМУТЬ ТІ, ХТО НАСПРАВДІ МОЖЕ І ХОЧЕ ВЧИТИСЯ. РЕЗУЛЬТАТОМ РЕФОРМИ ОСВІТИ БУДУТЬ КРАЩЕ ОСВІЧЕНІ ПРОФЕСІОНАЛИ І ВИЩА ЯКІСТЬ ЇХНЬОГО ВНЕСКУ У СУСПІЛЬСТВО.

 

 

НОВА УКРАЇНСЬКА ШКОЛА

ОСНОВНІ ЦІЛІ ОСВІТИ:

Навчитися жити разом можна, тільки усвідомивши зростаючий взаємозв'язок людей, країн, народів. Таке завдання постає у зв'язку з необхідністю здійснення спільних проектів і розумного й мирного вирішення неминучих конфліктів.

Навчитися здобувати знання з урахуванням швидких змін, пов'язаних з науковим прогресом і новими формами економічної й соціальної діяльності. Сучасній людині необхідно отримати досить широкі загальні культурні знання з можливістю глибокого опанування обмеженого числа дисциплін. Загальний культурний рівень є перепусткою до неперервної освіти, оскільки він прищеплює смак до неї. Він є її фундаментом протягом всього життя.

Навчитися працювати , тобто удосконалюватися у своїй професії, а в більш широкому сенсі – здобувати компетентність, що дає можливість вирішувати різні життєві ситуації.

Навчитися жити , тобто ліпше пізнати самого себе для найповнішого використання свого особистісного потенціалу.

TИПИ РЕФОРМ ОСВІТНІХ СИСТЕМ:

Корекційні реформи освіти – спрямовані на коригування й виправлення перегинів у розвитку освітніх систем і мають на увазі децентралізацію та лібералізацію освітніх структур, деідеологізацію змісту освіти, впровадження нових принців шкільної політики.

Модернізаторські реформи – спрямовані на наближення освітніх систем до західних стандартів. Особливо активно реформи цього типу проводяться на рівні навчальних програм, написання підручників і навчальних посібників, освітніх технологій, методів навчання.

Структурні реформи - реорганізація освітніх структур, наприклад, структуру шкільної освіти за рахунок збільшення або скорочення строків навчання в початковій або неповній середній школі, перебудову системи управління освітою, системи підвищення кваліфікації педагогічних кадрів.

Системні реформи – найбільш динамічний тип освітніх реформ, відзначаються глобальним характером, націлені на зміну освітньої парадигми й освітньої політики. Вони охоплюють не тільки шкільне законодавство, шкільні програми і підручники. Одна з довгострокових цілей їхнього проведення – зміна внутрішньої логіки освіти та його відношення з іншими соціальними сферами. Системні реформи – наслідок і результат політичних і соціально-економічних змін. Вони торкаються ключових елементів будь-якої освітньої системи: якість освіти й контроль за нею, національний освітній стандарт, відношення освіти і ринку, система фінансування та управління сфери освіти.

 

 

ЗАКОН УКРАЇНИ «ПРО ПОВНУ ЗАГАЛЬНУ СЕРЕДНЮ ОСВІТУ».

УРЯД УХВАЛИВ НОВИЙ ДЕРЖСТАНДАРТ ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ

МОН ЗАТВЕРДИЛО ПЕРЕЛІК ПІДРУЧНИКІВ ДЛЯ 5-Х КЛАСІВ

ЩОДО НАГАЛЬНИХ ПИТАНЬ ВПРОВАДЖЕННЯ ЗАКОНУ УКРАЇНИ «ПРО ОСВІТУ»

ЛИСТ МОН № 1/9-607 ВІД 05.09.2013 «ПРО ВИКОРИСТАННЯ НАВЧАЛЬНОЇ ЛІТЕРАТУРИ У ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ»

ЛИСТ МОН № 1/9-383 ВІД 30.05.2013 «ПРО ОРГАНІЗАЦІЮ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ В ПОЧАТКОВИХ КЛАСАХ ЗНЗ»

ПОСТАНОВА КМУ "ПРО ЗАТВЕРДЖЕННЯ ДЕРЖАВНОГО СТАНДАРТУ БАЗОВОЇ І ПОВНОЇ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ"

ДЕРЖАВНИЙ СТАНДАРТ ПОЧАТКОВОЇ ЗАГАЛЬНОЇ ОСВІТИ

"ПРО ОСНОВНІ ОРІЄНТИРИ ВИХОВАННЯ УЧНІВ 1-11 КЛАСІВ ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ УКРАЇНИ"

ПРОЕКТ НАЦІОНАЛЬНОЇ СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ ОСВІТИ В УКРАЇНІ НА 2012-2021 РОКИ

ЕТИЧНИЙ КОДЕКС УКРАЇНСЬКОГО ВЧИТЕЛЯ

ЗАГАЛЬНА СЕРЕДНЯ ОСВІТА

 

План-графік "Реформа освіти"

Порядок проведення державної підсумкової атестації ( наказ МОНУ від 07.12.2019 № 1369 )     

Порядок державної атестації дошкільних, загальноосвітніх, позашкільних навчальних закладів, навчально-виховних комплексів та об’єднань

 

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора