A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Комунальний заклад "Самійлівський ліцей Близнюківської селищної ради Лозівського району Харківської області"

НУШ

Нова українська школа

Дата: від до Скинути

Фізична культура

Наказом МОН від 22.08.2024 №1185  скорочено строк дії грифів «Рекомендовано Міністерством освіти і науки України» до 31 серпня 2024 року таким модельним навчальним програмам:

08:22 01.09.2024

Вивчення навчального предмету «Захист України»

Наказом МОН від 08.08.2024 № 1116 надано гриф «Рекомендовано Міністерством освіти і науки України» модельній навчальній програмі «Захист України. Інтегрований курс» для закладів, що забезпечують здобуття повної загальної середньої освіти (авт. Борохович І. В., Коваленко А. О., Когут І. Б., Лісовий О. В., Сісецька В.І., Семенів Є. М., Сердюк І. О., Совсун І. Р., Хмельницький В. В., Шиян О. І. та члени робочої групи МОН). Для ефективного втілення програми освітній процес має бути організовано у тренінговій формі в освітньому просторі (осередку) й може бути реалізованим в умовах очного, дистанційного та змішаного навчання. Рекомендується надавати перевагу практичній спрямованості, інтерактивним, дослідницьким, проєктним видам навчальної діяльності. Для закріплення відпрацювання практичних умінь та навичок обов’язкове проведення навчально-польових зборів або тренінгових занять

08:21 01.09.2024

Реформування історичної освіти

Наказом МОН від 30.07.2024 № 1072 затверджено концептуальні засади реформування історичної освіти в системі загальної середньої освіти. Зокрема у документі передбачається запровадження єдиного загальноосвітнього курсу «Історія» замість «Історії України» та «Всесвітньої історії» (інші можливі назви: «Історія: Україна і світ», «Історія України та світу»). Також пропонується вивчати цей предмет за концентричним принципом у межах 6 циклів:

08:20 01.09.2024

STEM-освіта

У листі ДНУ «ІМЗО» від 12.08.2024 № 21/08-1242 надано методичні рекомендації щодо розвитку STEM-освіти в закладах загальної середньої та позашкільної освіти у 2024/2025 навчальному році.  У документі розглянуто такі питання:

08:19 01.09.2024

Освітня програма та навчальний план для учнів 5-9 класів НУШ

Освітня програма та навчальний план для учнів 5-9 класів НУШ Наказом МОН від 09.08.2024 №1120 затверджено нову редакцію Типової освітньої програми для 5 - 9 класів закладів загальної середньої освіти. Цей документ є ключовим для організації освітнього процесу, адже він містить комплекс головних освітніх компонентів. Він окреслює підходи до розроблення освітніх програм закладів освіти, визначає вимоги до здобувачів освіти та обсяг навчального  навантаження, містить рекомендовані форми організації освітнього процесу та опис інструментарію оцінювання.

08:14 01.09.2024

Нова українська школа

Нова українська школа– ключова реформа Міністерства освіти і науки України. Новий зміст освіти, заснований на формуванні компетентностей, потрібних для успішної самореалізації людини в суспільстві. Нормативні документи КОНЦЕПЦІЯ реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти "Нова українська школа" на період до 2029 року (СХВАЛЕНО розпорядженням Кабінету Міністрів України від 14 грудня 2016 р. № 988-р) Розпорядження Кабінету Міністрів України №903-р від 13.12.2017 “Про затвердження плану заходів на 2017-2029 роки із запровадження Концепції реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти “Нова українська школа”” Концепція «Нової української школи» Офіційний веб-сайт Нової української школи Державний стандарт початкової освiти Положення про Національну освітню електронну платформу Національна освітня електронна платформа. Концепція забезпечення здобувачів середньої освіти е-підручниками та іншими електронними освітніми ресурсами НУШ: Орієнтація на потреби учня. Виховання на цінностях НУШ: Як готувати випускника до реалій життя НУШ: Що таке "компетентності", та як вони переплітаються Формула нової школи складається з таких ключових компонентів: - педагогіка, що ґрунтується на партнерстві між учнем, учителем і батьками; - орієнтація на потреби учня в освітньому процесі – дитиноцентризм; - нова структура школи, яка дає змогу добре засвоїти новий зміст і набути компетентності для життя; - створення у закладі освіти здоров`язберігаючого середовища. Робота Нової української школи базується на засадах особистісно-орієнтованої моделі освіти. У рамках цієї моделі школа максимально враховує права дитини, її здібності, потреби та інтереси, реалізуючи принцип дитиноцентризму. Основні принципи особистісно-орієнтованої моделі освіти: - повага до особистості; - доброзичливість і позитивне ставлення; - довіра у відносинах та стосунках; - діалог-взаємодія-взаємоповага; - розподілене лідерство ( право вибору та відповідальність за свій вибір); - принципи соціального партнерства (рівність сторін, добровільність прийняття зобов`язань, обов`язковість виконання домовленостей) Процеси розвитку, виховання і соціалізації в Новій школі покликані зробити випускника конкурентоздатним у ХХІ столітті. У КЗ «Самійлівський ліцей» у 2022/2023 навчальному році за стандартами Нової української школи навчаються п'ять класів Вчителі пройшли обов'язкові етапи підвищення кваліфікації: перший етап - онлайн-курси, другий етап – очні сесії. Вони ознайомилася з Державним стандартом початкової освіти та методиками компетентністного навчання, отримала відповідні сертифікати. З метою створення сучасного освітнього середовища за стандартами Нової української школи у закладі освіти переоснащені класні кімнати. Планування і дизайн освітнього простору школи спрямований на розвиток дитини і мотивації її до навчання.

09:01 06.10.2022

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора